czwartek, 18 maja 2017

~ Inspiracje ~

Hej!
Naszła mnie ochota, aby podzielić się z Wami osobami/rzeczami, które w ostatnim czasie mnie inspirowały. Bez zbędnej gadki, przejdzmy do sedna :)




























Osoby

MUMANDTHECITY – super kobieta i matka dwójki słodziaków. Uwielbiam od góry do dołu. Śledzę namiętnie na instastory, zaczytuję się na blogu. W końcu ktoś na tyle prawdziwy, że ma się wrażenie jakby to była twoja znajoma. Inteligentna, przezabawna i do tego z mega dystansem do wszystkiego. Pięknie mówi o rzeczach ważnych jak i tych trochę mniej.

RADZKA – jej to chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Kolejna pozytywna babeczka! Żywiołowa, zabawna i inteligentna. Wie o czym mówi, a mówi dużo i mądrze. Uwielbiam jej filmy na YouTube, które zawsze są przygotowane w każdym detalu. Od merytoryki po sprawy techniczne. Przeogromna wiedza w dziedzinie mody – moje guru. Chciałoby się powiedzieć, że każde jej polecenie jest dla mnie rozkazem. Serio. Praktycznie każda książka, film czy muzyka, po które sięgnęłam z jej polecenia – no cóż. Strzały w dziesiątkę. Do tego – tak jak u Pani wyżej - instastory. No kocham. Relacje z wyjazdów, czy nawet zwykłych dni, są tak wciągające, że szok. Mogłabym oglądać całe dnie. I szczerze mówiąc, zawsze jak wchodzę na instagram, liczę, że jest coś nowego :) Wiem, wiem. Trochę stalker

Strony

PINTEREST – pierwsza rzecz jaką sprawdzam w telefonie po przebudzeniu, i ostatnia przed zaśnięciem. Jeśli potrzebujecie inspiracji, dajmy na to na fryzurę, macie jakiś pomysł w głowie, ale potrzeba jeszcze zdjęcia (żeby fryzjerka zrozumiala) – tam na bank to będzie. Bardzo intuicyjna w obsłudze aplikacja. Masa podpowiedzi. Wyszukiwarka trafnie podpowiada hasła, których możecie potrzebować żeby nakierować się na dane zdjęcie. Do tego możliwość tworzenia własnych tablic, udostępniania ich, śledzenia innych itd. Super sprawa, serio.

NETFLIX – czy jestem ostatnią osobą, która odkryła to miejsce? Tzn o netflixie słyszałam już wcześniej, ale nigdy się jakoś nie skusiłam. Natomiast od około czterech miesięcy, wręcz maltretuję tę stronę. Dużo nowości, ale też i klasyków. Masa fantastycznych seriali. Możliwość doboru języka lektora i napisów – przeważnie dostępnych jest kilka kombinacji, więc dla osób chcących poćwiczyć swoją znajomość języka, jest to super sprawa.


Instagram

Na instagramie, oprócz tych Pań wyżej, namiętnie śledzę też

@deer.home - piękne zdjęcia. Całość jest bardzo spójna i bardzo estetyczna. Lubię sobie nacieszyć tam oko :)

@easyinterieur – kolejny profil z cudownymi ujęciami – tym razem wnętrza. Bardzo inspirujący

@mykindoflike – bardzo przejrzysty, piękny profil. Tematyka wnętrzarska.

Telewizja

Agent Gwiazdy – może żadna to inspiracja, ale chyba jedyny program w telewizji, na który czekam co tydzień. Niestety finał już za nami (dobrze obstawiałam, kto jest Agentem. Odeta). Smutno mi, bo naprawdę się przy nim relaksowałam. Zdaję sobie sprawę, że mało ambitny wybór, ale czy zawsze musi być wszystko na TOP? Dobrze jest się czasami odmóżdżyć :) Czekam na kolejną edycję.

HGTV – cała stacja. Moim zdaniem jest to totalny strzał w dziesiątkę. Masa porad technicznych, DIY, ispiracji wnętrzarskich, Mogłabym oglądać cały dzień – niestety dziecko nie jest tego samego zdania. W każdym razie jak mam tylko okazję popatrzeć w TV – to jest mój wybór.


Jeny, jak tak popatrzeć to większość moich inspiracji skupiaja się wokół internetu. Cywilizacja :P Niestety nie zostałam natchnięta przez żadną książkę w ostatnim czasie, więc odpuściłam ten punkt.
Dajcie znać czy kojarzycie kogoś/coś z moich inspiracji i jak Wy się na nie zapatrujecie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz